לפני שאתם שוכרים חברת ניקיון, יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק. גורמים אלה כוללים ניסיון, מחיר והפניות. כדאי גם לשקול אם הם מציעים יכולות שירות מלאות. חברות ניקיון מסוימות מציעות רק מגוון קטן של שירותים, בעוד שאחרות עשויות להתמחות בתחום מסוים. אם אינך בטוח, עיין בטיפים הבאים כדי למצוא את חברת הניקיון הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. לאחר שמצאת חברה שאתה אוהב, תוכל להשוות בין האפשרויות השונות הזמינות.

הפניות

בדיקת אסמכתאות והמלצות בבחירת שירות ניקיון היא קריטית לאיכות השירות הכוללת. לקוחות שהיו נאמנים לחברת ניקיון יהיו בעלי סיכוי גבוה יותר להמליץ ​​עליהם לאחרים. זה מעיד על תקשורת טובה ולקוחות מרוצים. בנוסף, הפניות יכולות לעזור לכם להימנע מהרמאים וקבלנים מפוקפקים. לכן, תמיד חשוב לבדוק אסמכתאות לפני חתימה על חוזים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על החשיבות של בדיקת אסמכתאות בעת בחירת חברת ניקיון.

בעלי משרדים רבים פשוט מתעלמים מהפניות בקורות החיים. אך יצירת קשר עם הפניות אלו היא חיונית אם אתה רוצה לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור המשרד שלך. ניתן ליצור קשר עם הפניות על ידי קריאת ביקורות מקוונות, עיון ברשימת אנשי הקשר וצפייה בתמונות שפורסמו באינטרנט. הפניות הן מקורות מידע מצוינים על ביצועים ותקפות של חברת ניקיון. בנוסף לבדיקת הפניות, כדאי גם לבדוק ביקורות שפורסמו באינטרנט על ידי לקוחות קודמים כדי לראות עד כמה הם מרוצים משירותי הניקיון.

חברת ניקיון טובה צריכה לספק המלצות בכתב מלקוחות מרוצים. במידת האפשר, בקשו את פרטי ההתקשרות של לקוחות קודמים ובהווה. לעסקים בעלי מוניטין יהיו לקוחות מרוצים וצריכים להיות מסוגלים לספק הפניות. שאלו אותם על השירות המקצועי, היענותם וגורמים נוספים. בקש את רשימת ההפניות שלהם וקרא את הביקורות שלהם. לאחר מכן, בחר את חברת הניקיון הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. אתה צריך להיות מרוצה מהשירות שאתה מקבל.

ניסיון

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לחפש בבחירת חברת ניקיון הוא הניסיון שלהם. חברת ניקיון אמינה צריכה להיות בעלת ניסיון של שנים ולהיות נגישה בקלות. זה צריך גם להיות אתר אינטרנט שאתה יכול לבקר ולתקשר איתו. כמו כן, עליה להיות פעילה במדיה החברתית ולשמור על קשרי אימייל וטלפון עם לקוחות קודמים. כדאי גם לשאול על המדיניות הסביבתית שלהם והאם הם משתמשים במוצרי ניקוי ירוקים. כמו כן, שקלו האם אתם רוצים חברה המתמחה בשירותים ספציפיים.

צרכנים מעריכים את המוניטין של החברה. חברה עם היסטוריה ארוכת שנים כבר בנתה מוניטין טוב בשוק וצברה אמון מצד הצרכנים. חברות ניקיון מנוסות בנו אמינות ולכן יש סיכוי גבוה יותר לספק שירות איכותי. הלקוחות שלהם נוטים יותר להפנות אותם לחברים ובני משפחה. חשוב לקבל הפניות ולחפש היסטוריה ארוכה של שירות. חברה אמינה תספק גם אסמכתאות ורקורד.

כדאי גם לבדוק את המוניטין של החברה מול הלקוחות. בקשו רשימת הפניות מלקוחות קודמים ושאלו אותם האם היו מרוצים מהשירות שמעניקה החברה. אם הם לא מסוגלים לספק הפניות, בקש מהם. שאלו אותם על הניסיון שלהם עם החברה והמוצרים שלהם. כך תהיו בטוחים שהם יספקו שירותים באיכות גבוהה וישלמו היטב לעובדים שלהם.

לפני שכירת חברת ניקיון, בקשו מהם המלצות. בקש מלקוחות העבר שלהם לתת לך תחושה לגבי עבודת החברה. בדוק אם הצוות עקבי. אם העובדים אינם חלק קבוע בתהליך הניקיון, חפשו חברה שמספקת עקביות. אם מדובר בחברה חדשה, בקש מהלקוח אסמכתא, או קבל את פרטי ההתקשרות של המנהל. אני מקווה שזה יעזור לך להימנע מהעסקת חברת ניקיון שיש לה צוות לא עקבי ועבודה באיכות נמוכה.

מחיר

ישנן שתי דרכים בסיסיות לקבוע את התמחור של החברה שלך: תמחור מבוסס ערך ותמחור תחרותי. ניתן להשתמש בתמחור מבוסס ערך כדי לבדל את חברת הניקיון שלך מהמתחרים בפלח שוק מסוים. סקר את הלקוחות האידיאליים שלך כדי לגלות מדוע הם מחפשים חברת ניקיון בתים. באמצעות ראיון איתם, תוכלו גם לגלות אילו יתרונות ותכונות הם רוצים מהשירותים שלכם. תמחור מבוסס ערך כולל גם קביעת המחיר שתגבה מהמתחרה "החלופה הבאה הטובה ביותר".

המחירים משתנים בהתאם למיקום. לדוגמה, לעיר ניו יורק ולסן פרנסיסקו יש יוקר מחיה בהשוואה לאזורים כפריים. בגלל ההבדלים הללו, תעריפי הניקיון צריכים לשקף את הביקוש באזור שלך. כך, תהיו בטוחים שתמצאו את ספק השירות הטוב ביותר במחיר המתאים לצרכים שלכם. כמו כן, אתה יכול לקנות את האספקה ​​שלך בסיטונאים ובאמזון ביזנס תמורת עלויות נמוכות יותר. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למודל העסקי שלך, מכיוון שחברות מסוימות מציעות מוצרים טבעיים או אורגניים. לחברות טבעיות עשויות להיות עלויות גבוהות יותר, אך יש סיכוי גבוה יותר שהן ימשכו לקוחות ספציפיים ויכולות לגבות מחיר גבוה יותר עבור השירותים שלהן.

חברות ניקיון מסחריות חייבות לשלם עבור שירותיהן. חברות ניקיון מסחריות רבות קובעות את מחיריהן על פי התעריפים הנהוגים. אחרים מנסים להפחית את התחרות שלהם כדי לזכות בעוד עסקים. בעת קביעת המחיר, הקפד לקחת בחשבון את סוג הניקיון שאתה צריך ואת גודל הבניין שלך. בקר באתר העבודה ושוחח עם הלקוח על הצרכים הספציפיים שלך. לאחר מכן, חשב כמה עובדים תצטרך להשלים את הפרויקט.

יכולת שירות מלא

חברת ניקיון מסחרי בשירות מלא מציעה פתרונות ניקיון סוהר המפחיתים את מספר הספקים והספקים שעסקים צריכים לנהל. בנוסף, חברת ניקיון מסחרית בעלת מוניטין תהיה מבוטחת במלואה, נושאת באחריות כללית, חבות גג, פיצויי עובדים, ביטוח רכב מסחרי, גניבה והצמדת פוליסות ביטוח. כל הפוליסות הללו חיוניות לעסק שלכם, ועליכם לבקש מחברת הניקיון המסחרית שלכם לאשר אותן לפני העסקתם.

משימות ניקיון סטנדרטיות כוללות ניקוי אבק, ניקיון שירותים ומטבחון, ניקוי ופינוי אשפה. שירותי ניקוי מתקדמים כוללים שטיחים מסחריים, ניקוי רצפות במכונה, ניקוי חלונות וניקוי חלונות מיוחדים. ספק ניקיון מסחרי בשירות מלא יכול ליצור תוכניות ניקיון מותאמות אישית המבוססות על הצרכים הייחודיים של המתקן שלך. זה יפחית מאוד את העומס הפנימי של מנהלי המתקנים. ואל תשכחו לשאול על מבנה המחירים של חברת הניקיון שלכם.

ניסיון של עובדים

בבחירת חברת ניקיון, גורם חשוב שיש לקחת בחשבון הוא הניסיון של עובדי החברה. זה כולל את נקודת המגע הראשונה, כגון שיחת הטלפון או המייל הראשוני, והמשך עד להגעת צוות הניקיון לאתר שלך. חברת ניקיון טובה צריכה להיות קלה להתמודדות, לרבות נציגי שירות לקוחות אדיבים ומקצועיים וכן העובדים במדים שעושים את העבודה. אם העובדים לובשים מדים או לא, אין משמעות; אם הם נראים לא מקצועיים ולא עומדים בקוד, כנראה שגם אתה לא.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת ניקיון הוא רמת ההכשרה והניסיון שלה. חברות רבות משקיעות זמן ומאמץ משמעותיים בגיוס והכשרת צוות העובדים שלהן, אך אם הן לא הוכשרו כראוי או שאין להן סגל עקבי, זה יופיע. חברת ניקיון טובה תציע גם ביקורת קבועה של עבודתה. בקשת אסמכתאות ובחינת אסמכתאות היא דרך טובה לברר האם צוות חברת ניקיון עומד בקנה אחד.