ניקוי ספות הוא משימה די קשה, במיוחד אם אמורים למצוא ולהסיר שערות של חיות מחמד ודברים כאלה. עם זאת, ישנם כמה כלים מיוחדים עבור סוג זה של עבודה, כאשר המשטח עשוי מעור או בד. הם יכולים לעבוד ביד או עם מכונה כלשהי. אתה יכול להכין לבד עם כמה ספוגים וסבון כלים. אבל, ראשית עליך לבדוק אם העור לא כבר משומן יתר על המידה במוצר. ספוג את המשטח עד שהוא יורד בקלות ואז מרחו עליו סבון ורוץ לאורך תבנית הגרגירים שלו לפני שתנגב שוב במים נקיים

מהן הדרכים הטובות ביותר לנקות ספות?

ניקוי ספות הוא נושא שנוי במחלוקת. אין דרך אוניברסלית לעשות את זה ואפילו אנשי מקצוע לא מסכימים באיזו שיטה כדאי להשתמש! עם זאת, דבר אחד שכולנו יכולים להסכים עליו הוא שהאבק והלכלוך שמושקעים על כל חלק בספה שלכם יכולים באמת לגרום לה להיראות ישנה, דהויות, לאבד את הגוון המקורי שלה ולהיות מוכתם.

בואו נסתכל על כמה מהשיטות הנפוצות ביותר של שיטות ניקוי ספות נפתחות:

ניקוי יבש: תמיסת ניקוי יבש ביתית כמו "טריקס 90" מותזת על הספה ולאחר מכן משפשפת אותה היטב ומוודאת שכל הכתמים נאספים באזור אחד, כך שתוכל להשתמש בסמרטוט או בספוג כדי להסיר. חומרים כמו טקסטיל הם הטובים ביותר עבור זה

סבונים/דטרגנטים: היישום

כולנו היינו שם. אתה צריך לצאת מהבית אבל כל מה שנותר לעשות הוא לנקות את הספה שלך. מה עליך לעשות?

אל דאגה!

הנה כמה טיפים כיצד לנקות בקלות וביעילות סוגים שונים של ספות.

– עבור ספות עור, השתמשו במטלית רטובה וסבון ושפשפו אותה בעדינות לתוך הריפוד.

– אם יש לך משענות יד או תפרי צד, השתמש בחלק בודד של הבד עבור כל חלק (חלק לניקוי חלק אנכי אחד של המסגרת, חלק לניקוי חלק אופקי אחד ארוך).

– אבק אותו עם אבקה יבשה עם מברשת יבשה לפני ליטוש אותו עם סט טרי של יריעות שואב אבק או מגבונים אנטיבקטריאליים.

אבל תמיד זכור כי הספות

מהי הדרך הטובה ביותר להסיר כתמים מספת עור?

כשדיברנו על מה לעשות לכמה כתמים על ספת העור שלך, איש מקצוע אמר שהדבר הטוב ביותר להשתמש בו הוא פתרון אקונומיקה עדין. פתרון זה יוכל לעבוד על סוג החיידקים שגורמים להכתמת הספה.

השריטות וכתמי הקפה שאתה רואה הם בעיקר שטחיים (לפחות, על עור באיכות טובה). ניתן להסיר אותם תוך דקות באמצעות כל מספר של מוצרים המיועדים לניקוי רהיטים מרופדים. עם זאת, אם נכנסים אליו מים, נקה בהקדם האפשרי. אלקליות בשילוב עם מזהמים עלול לגרום נזק חמור!

אנשי מקצוע ממליצים על שמפו יבש ומרכך לניקוי כתמים מספת העור שלך. ישנם גם חומרי ניקוי על בסיס מים שאינם מכילים אלכוהול או כימיקלים קשים. אתה עשוי לתהות מהי הדרך הטובה ביותר להסיר כתמים אלו, אז הכנו רשימה של שלבים שאתה יכול לעשות.

כדי להיפטר מהכתמים, תצטרכו מגבת ספוג או כותנה ופתרון ניקוי כלשהו לרהיטי העור שלכם. כדאי להרטיב את הכתם במים לפני מריחתו לבד – אין לדלל אותו במים. השאירו את התמיסה הזו לבד למשך חמש דקות וטפחו אותה עם הבד לאחר מכן. לכתמים קשים יותר, ייתכן שתזדקק למשהו חזק יותר כמו ג'לי נפט משופשף בזריזות ואז לנגב שוב עם הבד (רצוי מיקרופייבר).