אם ננעלתם מחוץ לבית, יש כמה פתרונות פשוטים לפתיחת הדלת ולהיכנס פנימה.
אתה יכול להשתמש במתלה כמפתח, להשתמש במפתח משושה, או אפילו בכרטיס האשראי שלך כדי לעבור את הדלת. אבל יש גם כמה דרכים מורכבות יותר לפתוח דלתות נעולות.

קולבי מעילים יכולים לעזור לך לפתוח דלת נעולה

אם אי פעם נעלתם את עצמכם מחוץ לרכב שלכם, מתלה מעילים יכול להיות דרך מצוינת לפתוח את הדלת.
עם זאת, אסטרטגיה זו פועלת רק על סוגים מסוימים של מנעולי דלתות, כולל מנעולי כפתור. בנוסף, אינך יכול לראות פנימה את המכונית שלך בשיטה זו, ולכן אין להפעיל כוח מופרז בעת פתיחת דלת.

טריק נוסף להשתמש במתלה כדי לפתוח דלת נעולה הוא לכופף מתלה תיל. אתה יכול לעשות זאת עם צבת כדי להפוך את הקרס לצורת צורת U. הצורה הנכונה היא המפתח.

אם יש לכם רכב מיושן, ניתן להשתמש במתלה לפתיחת הדלת. עם זאת, מתלי מעילים יכולים להזיק לדלתות, כך שהם עשויים שלא לעבוד עבור מכוניות מודרניות. כדי להשתמש במתלה כדי לפתוח דלת מכונית, עליך לוודא שהוא מתאים למרווח הקטן שבין משקוף הדלת לדלת.

שיטה נוספת היא לכופף מתלה מעילים לצורת V כדי להגיע למחוון המנעול. זה עשוי לדרוש מעט סבלנות, ובהתאם לסוג המנעול, ייתכן שיהיה עליך לכופף את המתלה בצורה אחרת. לאחר שכופפת את הקרס, תוכל לדחוף את מחוון הנעילה בלחיצה עדינה.

שימוש במקדחה לפתיחת דלת נעולה

שימוש במקדחה לפתיחת דלת יכול להיות פתרון יעיל לדלת נעולה. עם זאת, עליך להיות זהיר בעת הקידוח. מנעול יכול לכלול כמה פינים ואתה יכול בקלות לפגוע במקדחה. עליך לקדוח לאט ולפלס כדי למנוע שבירתו. כמו כן, כדאי להימנע ללחוץ חזק מדי או לעבוד מהר מדי. יש לשמן את המקדח בשמן או במים כדי שיוכל לנוע בקלות דרך המנעול.

מקדחה היא כלי חיוני אם שכחת את המפתחות שלך או לא יכול לפתוח את המנעול עם מפתח. ניתן לרכוש מקדחה למטרה זו מחנות לחומרי בניין או להתייעץ עם מנעולן לפני שמנסים לקדוח אותו. כדאי גם להשבית את כל האזעקות במנעול לפני הקידוח שלו. לבסוף, חשוב מאוד להבין היטב את המנעול לפני שמנסים לקדוח אותו.

ראשית, עליך להקפיד לקדוח את המנעול מעל קו הגזירה. קו זה נמצא בדרך כלל על סף הפין או הצילינדר. יש לקדוח בזהירות כדי להימנע מפגיעה במנעול, ורצוי להשתמש במקדחה קטנה. לאחר שקדחת את החור, השתמש במברג כדי לפתוח את המנעול. כדאי להימנע מלנגח את המנעול בפטיש, מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק לדלת. עם זאת, אם אתה חזק מספיק, אתה יכול לנסות לחבוט בידית הדלת מספר פעמים עד שהוא נשבר.

לשם כך תזדקק למקדחה חשמלית במהירות משתנה שמגיעה עם מצמד מתכוונן. מקדחה זו תעבוד היטב לקידוח סוגים שונים של מנעולים. כדאי גם לבחור מקדחה בגדלים שונים של סיביות. בהתאם לסוג המנעול, אתה יכול להשתמש בביט של 1/4 אינץ' או ביט בגודל 3/4 אינץ'.
איך פותחים דלת נעולה

שימוש במפתח משושה

אם אתה ננעל מחוץ לבית שלך, אתה יכול להשתמש בחפץ קטן המכונה מפתח משושה כדי לפתוח את הדלת. הכנס חפץ זה דרך החור בידית הדלת, וסובב אותו עד שיינעל במקומו. אותה שיטה עובדת עבור דלתות פנים. אם אין לך מפתח משושה, אתה יכול להכניס כרטיס מצופה פלסטיק לתוך חור המנעול ולהפוך אותו עד שהדלת נפתחת. שיטה זו מהירה וקלה יותר ממפתח, אך היא יעילה רק בסוגים מסוימים של מנעולים.

לפני שאתה מנסה להשתמש במפתח משושה, עליך לבדוק תחילה את עובי ידית הדלת. זה צריך להיות דק מספיק כדי להיכנס לחור של הידית, אבל לא קטן מדי כדי להכניס את המפתח למנעול. לאחר שווידאתם שהמפתח הוא בגודל הנכון, תוכלו לסובב אותו עד שיפתח את הדלת.

שיטה נוספת יעילה היא להשתמש בבורר מנעול. אתה יכול לקנות מנעול זול בחנות לחומרי בניין. עם זאת, נדרש קצת תרגול כדי לשלוט באומנות איסוף המנעולים. תצטרך לנסות את זה על כמה מנעולי תרגול לפני שתוכל להשתמש בו על הדבר האמיתי. כמו כן, תזדקק למפתח מתח כדי להשתמש בו.

אם המנעול מסובך, אתה יכול גם להשתמש במברג כדי לפתוח אותו. כדי להשתמש במברג לפתיחת דלת נעולה, עליך להכניס את קצה המברג למרווח שבין הדלת למסגרת. לאחר מכן, עליך לסובב את המברג בכיוון השעון עד שתשמע נקישה והדלת תיפתח.

שימוש בכרטיס אשראי

אם אתה נועל את עצמך מחוץ לבית ולא יכול להיכנס פנימה, אתה יכול לנסות להשתמש בכרטיס האשראי שלך כדי לפתוח את הדלת. כל שעליך לעשות הוא להכניס את הכרטיס בין הדלת למסגרת, ולדחוף אותו לכיוון הדלת. זה יאלץ את הבריח של המנעול לרדת. אם תצליחו לדחוף את הכרטיס לתוך הדלת, תפתחו את הדלת בהצלחה.

ישנן מספר דרכים למנוע שימוש בכרטיס אשראי לבחירת מנעול דלת. האחת היא לוודא שאתה משתמש בכרטיס אשראי עבה שלא אכפת לך להזיק. הכרטיס חייב להיכנס לסדק הדלת, והוא צריך להיות יציב מספיק כדי לדחוף את הבריח של המנעול.

אם אינך מוצא כרטיס בעובי הנכון, השתמש בבקבוק פלסטיק. קל יותר לתפעל ולבחור את ידית הדלת עם בקבוק פלסטיק עבה, שייתן לך יותר מינוף. לחלופין, אתה יכול לנסות כרטיס אשראי עם בקבוק פלסטיק של פופ.

כאשר אתה נועל את עצמך בחוץ, צור עותק של המפתחות שלך ושמור רזרבי בקרבת מקום. בדרך זו, אתה יכול לגשת בקלות למפתח כדי לפתוח את הדלת מבלי לאבד את המקור. עם זאת, עליך לזכור כי ייתכן שיהיה עליך להוכיח את זכותך לפתוח את הדלת לפני שהמנעולן ייתן לך את המפתחות.

הטכניקה הנפוצה ביותר לפתיחת דלת נעולה ללא מפתח היא שימוש בכרטיס אשראי. שיטה זו יעילה עבור מנעולי בריח תפס וקפיצי בריח, אך לא תעבוד עבור בריח. עם זאת, זה לא מומלץ למנעולי בריח, שיש להם מנעולים רבים.

שימוש במברג לפתיחת דלת נעולה

ישנן מספר דרכים לפתוח דלת נעולה, אך אחת השיטות האמינות ביותר כוללת שימוש במברג. למרות שזה לא הכלי האידיאלי לעבודה, זה יכול להיות חלופה בת קיימא. קודם כל, הקפידו להרכיב משקפי מגן. זה יגן על העיניים שלך מרסיסים מעופפים. שנית, הקפד לחקור את סוג המנעול שאתה מנסה לפתוח.

כדי להתחיל, השתמש במברג שטוח. הכנס את המברג בתחתית חור המנעול וסובב אותו בכיוון השעון. לאחר מכן, הנח את כלי המגרפה מעל המברג והפעל לחץ. אם כלי המגרפה אינו זמין, אתה יכול גם להשתמש בסיכת בובי או מהדק נייר.

לאחר שמצאת את המקדח המתאים לגודל המנעול, תוכל להשתמש בו כדי לקדוח דרך המנעול. התחל עם מעט, והגדל בהדרגה את גודלו ככל שמתקדמים. זה יכול לקחת קצת זמן, אבל היה סבלני. בסופו של דבר, תמצא חור קטן והדלת אמורה להיפתח. אם לא, אתה יכול לנסות להשתמש במקדחה גדולה יותר ולנסות שוב.

דרך יעילה נוספת לפתוח דלת נעולה

היא באמצעות הסרת הצירים. לשם כך, תזדקק למברג שטוח, פטיש וזוג פלאגי כוח. אם אינך בטוח בעצמך מספיק לעשות זאת, בקש מחבר שיחזיק לך את הדלת. לאחר שעשיתם זאת, תוכלו להשתמש בזהירות במברג כמנוף. לאחר מכן, הכנס את המברג לתוך הציר וסובב אותו עד שתשמע נקישה. הקפד לא לפגוע בדלת, מכיוון שתצטרך להסיר את הפינים.

לפני השימוש במברג לפתיחת דלת, עליך להיות בטוח שהמנעול הוא בריח. למנעול בריח יש סדרה של סיכות הנקראות כוסות התואמות דוגמה בחלק העליון הפנימי של המנעול. המברג ידחוף את פיני הכוס כלפי מעלה כדי להתאים לתבנית על הדלת. אחרי זה, אתה יכול להוריד את הדלת.