אם מנעול הדלת שלך מתחיל להתקלקל, ייתכן שהגיע הזמן להחליף אותו. עם זאת, לפני שתעשה זאת, כדאי ללמוד כיצד לאבחן את הבעיה. ישנן מספר בעיות נפוצות שעלולות להוביל לצורך בהחלפת מנעול. לדוגמה, צילינדר מנעול גרוע יכול להוביל לבעיות בפתיחת הדלת שלך. למרבה המזל, יש כמה דרכים לתקן את מנעול הדלת שלך בעצמך.

עלות החלפת מנעול דלת

החלפת מנעול דלת אינה פרויקט מהיר. שירות זה יכול לקחת עד יום שלם, תלוי בגודל הבית שלך וכמה מנעולים יש לך. העלות יכולה גם להשתנות בהתאם למקום מגוריכם. לדוגמה, אם אתה גר בעיר כמו לונדון, אתה יכול לצפות לשלם יותר מאשר בעיירה קטנה. יש יותר אנשים בעיר, והתחרות על השירותים גבוהה יותר.

ישנם מספר גורמים שקובעים את עלות החלפת מנעול הדלת, לרבות מחירי המנעולים ועלויות העבודה. ניתן לבחור שיפוצניק או מנעולן מקצועי ולבקש מהם לקבוע את העלות בהתאם למורכבות העבודה. הם יכולים להציע שירות באותו יום, שיחסוך לך כסף. לרוב, קבלנים קבעו תעריפים להחלפת מנעולים לדלתות, הניתנים להתאמה לפי סוג המנעול ומספר הדלתות.

עלויות ההכנה כוללות הגנה על מבנים וגימורים קיימים, גיוס כוח אדם ושינוי מערכות קיימות. עלויות אלו יהיו גבוהות יותר אם העבודה דורשת אומן או חומרים מובחרים. אתה צריך גם להביא בחשבון מס מכירה. העלות הסופית תהיה תלויה בעבודה הכרוכה, שיכולה לנוע בין מינימלית ליקרה.

החלפת מנעול לדלת היא פרויקט פשוט יחסית של עשה זאת בעצמך, וניתן לסיים אותו תוך שעה או פחות. יצרני מנעולים רבים כוללים הוראות התקנה מלאות וקו חם לתמיכת לקוחות אם אתה זקוק לסיוע. רוב היצרנים הגדולים של מנעולי דלתות מוכרים גם ערכות מפתח מחדש ספציפיות למותג, שבהן אתה יכול להשתמש כדי לשנות את המנעול בעצמך. העלות של מפתח מחדש של מנעול יכולה להיות בין 40 ל-160 דולר.

חשוב להחליף את מנעול הדלת אם הוא אינו פועל כראוי. אם ניסית לפתוח את הדלת בעצמך ולא הצלחת, אתה עלול להסתכן בפגיעה בחלקים אחרים. אתה תשלם יותר אם תנסה להחליף מנעול לדלת בעצמך, אבל זה לא יעזור אם המנעול משולב במערכת נגד גניבות של המכונית שלך.

עלות החלפת מנעול הדלת תהיה תלויה גם בסוג המנעול. החלפת מנעול פשוטה תעלה פחות ממנעול מורכב יותר, כמו מנעול שקע. אם אתם מתכננים להחליף מנעולים לעיתים קרובות, מומלץ להזמין מנעולן מקצועי. אנשי מקצוע יכולים לבצע את העבודה ביעילות ועל פי תקני ביטוח.
החלפת מנעול לדלת

תסמינים של צילינדר מנעול דלת גרוע

צילינדר למנעול דלת גרוע עלול לגרום למגוון בעיות, החל מזמן קשה לנעול או לפתוח את הדלת ועד לחוסר יכולת לסובב את המפתח. אם אחת מהבעיות הללו קורות לך, כנראה שהגיע הזמן להיבדק על ידי טכנאי. במקרים רבים ניתן לפתור צילינדר שבור בתיקון פשוט.

צילינדר מנעול דלת פגום עלול לגרום למפתח שלך להיתקע בתוך המנעול. בעוד שהצילינדר עדיין יוכל לפתוח את הדלת, זה ידרוש הרבה יותר כוח לעשות זאת. זה סימן לבעיה גדולה יותר. למרות שהבעיה פשוטה לאבחון, היא לא תמיד הקלה ביותר. הנה מה לחפש כדי לקבוע אם צילינדר מנעול הדלת שלך שבור.

צילינדר מנעול דלת גרוע יכול להיות בעיה גדולה עבור המכונית שלך. זה יכול להפוך את זה לבלתי אפשרי לנעול או לפתוח את הדלת, ואפילו יכול להשאיר אותך תקוע בחוץ. כדי לתקן צילינדר של מנעול דלת פגום, יהיה עליך להסיר את לוחית החזית ולגשת לברגים המגדירים שמתחתיו. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך להסיר תחילה את לוח הדלת.

סיבה שכיחה נוספת לצילינדר מנעול דלת לא תקין היא מפתח חתוך בצורה לא נכונה. זה יכול להיות גם בגלל משקוף או דלת מעוותת. במקרה זה, ייתכן שתוכל לתקן את הבעיה על-ידי התאמת לוחית הלחיצה. באופן דומה, אם למכונית שלך יש תכונת נעילה, ייתכן שיידרש יותר מסיבוב אחד כדי לפתוח.

אם אתה עשה זאת בעצמך, אתה יכול לנסות לפתור את הבעיה בעצמך על ידי החלפת מפעיל מנעול הדלת. אפשר לעשות זאת לבד, אך יש להקפיד להימנע מכל נזק ללוח הדלת לפני שמתחילים. אם אינך בטוח, פנה לאיש מקצוע ולמד כיצד לפתור את בעיית נעילת הדלת שלך.

צילינדר מנעול הצתה כושל יכול גם לגרום לקושי בהתנעת המכונית שלך. לא ניתן להכניס את המפתח כראוי לתוך ההצתה אם הצילינדר פגום.

מפתח מחדש מנעול דלת

מפתח מחדש של מנעול דלת הוא הליך מנעולן נפוץ המאפשר לבעלי בתים להחליף את המנעולים מבלי להחליפם. תהליך זה הוא פשוט ולא יקר. הוא משתמש באותו גוף מנעול כמו הישן, אך משתמש במפתח אחר להפעלת המנעול. המפתח החדש משמש לפתיחת נעילת הדלת וכניסה לצילינדר המנעול. המפתח דוחף כלפי מעלה את הפינים השומרים על הצילינדר במקומו.

ראשית, עליך לפרק את המנעול. לאחר מכן, עליך להכניס את המפתח החדש לתוך הפינים. גובה הפינים משתנה, ויש להתאים אותם לחריצים במפתח החדש. הליך זה הוא המשתלם ביותר עבור בעלי בתים שרוצים מפתח בודד שיפתח את כל המנעולים. זה יעזור למנוע את העומס של מחזיקי מפתחות ולהפחית את הזמן המושקע בחיפוש אחר המפתח.

מפתח מחדש של מנעולים היא דרך מצוינת להגביר את האבטחה של הבניין. זה יבטיח שרק בעלי המפתח יוכלו לגשת למקום האירוח. זה גם ימנע מבעלים קודמים להיכנס לבית. זה יעזור לאטום כל קצוות רופפים באבטחה ויבטיח שלבעלים החדשים תהיה התחלה חדשה.

שימוש בשיטת המפתח מחדש יעלה לבעל הבית פחות מהחלפת מנעול הדלת. זוהי אלטרנטיבה חסכונית לקניית מנעולים חדשים, מכיוון שסיכות מפתח הן זולות. הזמן והעבודה של מנעולן יהיו העלות הגדולה ביותר של מפתח מחדש. מפתח מחדש של מנעול דלת הוא אלטרנטיבה מצוינת לבעלי בתים שמעדיפים לא להשקיע במנעול חדש לגמרי.

כדי למפתח מחדש מנעול לדלת, עליך לפרק את המנעול ולהסיר את צילינדר המנעול. במקרים מסוימים, תצטרך להשתמש בערכת מפתח מחדש, אך התהליך הוא פשוט וישיר. כמה כלים בסיסיים נחוצים לעבודה. מסיר טבעת דמוי מפתח ברגים הוא חלק חיוני מתהליך המפתח מחדש.

אם המנעול הנוכחי שלך במצב גרוע, אתה יכול גם למקם מחדש את המנעול. זה לא יעלה לך הרבה כסף, והתהליך קל ומהיר. מפתח מחדש של מנעול דלת יגביר את הביטחון של הבית שלך. אם אין לכם זמן או כישורים, תוכלו להזמין מנעולן שיעשה עבורכם את העבודה.

מפתח מחדש בריח

כאשר אתה מוכן למנעול דלת חדש, ייתכן שתרצה למקם מחדש בריח. תהליך זה מצריך הסרת המנעול הישן מהדלת, דבר שיחשוף את צילינדר המנעול. ברוב המקרים, תוכל להפעיל מחדש את הבריח בקלות כמו החלפת ידית הדלת. Deadbolts בדרך כלל משתמשים במכסי שמירה או בקליפס C לחיבור למנעול, אותו ניתן להסיר עם מברג קטן.

תהליך המפתח מחדש של המנעולים אינו יקר ומציע מספר יתרונות. ראשית, זה נותן לבית שלך סביבה בטוחה ובטוחה יותר. זה גם שומר על מראה המנעול. שנית, זה מחזיר את האבטחה לדלת שלך ומונע מבעלים קודמים להיכנס לביתך. שלישית, זה יכול להוסיף תחושה רעננה לאבטחת הבית שלך. כמה מומחים ממליצים למפתח מחדש את המנעולים שלך כל כמה שנים כדי לשמור על בטיחות הרכוש שלך.

כאשר הצוות שלך משתנה, מומלץ גם למקש מחדש את המנעולים. ייתכן שעדיין יש לעובדים לשעבר עותקים של המפתח שלך. אם הם עדיין מחזיקים את המפתחות הללו, הם עלולים לגנוב סחורה או להזיק לרכוש. לכן, עליך למקם מחדש את המנעולים שלך בהקדם האפשרי.

החלפת מנעולים היא פתרון נפוץ לבעלי בתים. עם זאת, מפתח מחדש הוא אלטרנטיבה משתלמת יותר. זוהי גם דרך מצוינת לשדרג את המנעול שלך מבלי שתצטרך להחליף אותו. מפתח מחדש של מנעול הדלת שלך יכול להיות דרך פשוטה ויעילה להבטיח שהבית שלך בטוח. תהליך זה דורש זמן קצר וקל לביצוע.

מפתח מחדש של בריח להחלפת מנעול דלת הוא אופציה מצוינת למי שמחפש לשפר את האבטחה. תהליך המפתח מחדש של המנעול יכול להיעשות תוך דקות ספורות ועולה פחות מרכישת מנעול ומנעול חדש. ומכיוון שסיכות המפתח זולות, תהליך המפתח מחדש הוא הרבה יותר סביר מאשר החלפת המנעולים שלך. אם אינכם מרגישים בטוחים ביכולת שלכם לעשות זאת, מנעולן מקצועי יכול לעשות זאת תוך זמן קצר.