היתרונות של מעקה זכוכית לבית
בין היתרונות של מעקה זכוכית לבית ניתן למנות תחזוקה נמוכה, ידידותיות לסביבה ועמידות לאורך זמן.
אבל מה עוד אפשר לצפות ממעקות זכוכית? המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על היתרונות של מעקות זכוכית. הנה כמה מהם:

תחזוקה נמוכה

מעקות זכוכית יכולים להיראות מדהימים ודורשים מעט מאוד תחזוקה. יש לנקות אותם רק פעם או פעמיים בשנה, או לעתים קרובות יותר אם הם חשופים לעתים קרובות לגשם או לשלג. בניגוד לחומרים אחרים כמו עץ ​​או ברזל, מעקות זכוכית קלים לתחזוקה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לנגב את פני השטח באופן קבוע עם מטלית רכה, סבון, מים וחומץ תפוחים.

יתרון נוסף של מעקות זכוכית הוא שהם לא יחלדו, ייסדקו או ידהו עקב חשיפה למים ולמשקעים. מעקות Tough As Glass בנויים מזכוכית בטיחות קשוחה דרגה A ועמידים בפני מזג האוויר. מכיוון שמעקות זכוכית עמידים, הם ייראו יפים לאורך שנים רבות. עם זאת, יש כמה חסרונות לזכוכית, כולל העובדה שזכוכית עלולה להיות מסוכנת לילדים, חיות מחמד וציפורים.

חיסרון אחד של מעקות זכוכית הוא שהם יכולים להתלכלך. עם זאת, אם תשמרו עליו נקי, הוא יכול להיראות חדש לגמרי במשך שנים. אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי זכוכית על זה כמה פעמים בשנה כדי לשמור על המעקה נקי וללא פסים. השתמש במטלית מיקרופייבר כדי לנגב את המעקה יבש. במידת הצורך, ייתכן שתצטרך גם למרוח מנקה זכוכית על המעקה כדי להסיר את הלכלוך שנותר.

חיסרון נוסף של מעקות זכוכית הוא העובדה שהם דורשים התקנה מקצועית. עם זאת, מדובר בסיכון מיותר. אבל אתה יכול לעשות את זה בעצמך. תהליך ההתקנה עשוי להימשך מעט יותר מאשר עם חומרים אחרים, אך התוצאות שוות את זה. מעקה זכוכית בעל תחזוקה נמוכה הוא חסכוני יותר מעץ, תוך שהוא מציע את אותם יתרונות כמו עץ. בהשוואה לעץ, זכוכית היא בחירה מצוינת עבור בתים ועסקים שרוצים להשפיע.

ידידותי לסביבה

מערכות מעקות זכוכית מציעות מספר יתרונות על פני סוגים אחרים של מערכות מעקה. בהשוואה למערכות מעקות עץ או ברזל, מערכות זכוכית קלות יותר לתחזוקה. אתה יכול פשוט לנגב את הלכלוך והלכלוך בעזרת מנקה זכוכית ולהבריש כדי להחזיר לו את הברק. זכוכית בטיחות מחוסמת היא גם עמידה יותר, עמידה לטמפרטורות קיצוניות, ולטרמיטים אין מקום בגדר הזכוכית שלכם. זה יכול להחזיק שנים רבות ללא כל תיקונים גדולים.

יתרה מכך, מעקה זכוכית ניתן למיחזור. שלא כמו חומרים אחרים, זכוכית קלה למיחזור. בניגוד לעץ או PVC, זכוכית אינה דורשת צביעה והיא אינרטית מבחינה כימית. ככזה, זה בטוח עבור הילדים שלך והסביבה. אורך החיים שלו הוא בדרך כלל 10 שנים, כך שאין צורך להחליף אותו מדי כמה זמן. בנוסף להיותם ידידותיים לסביבה, מעקות זכוכית בטוחים גם לשימוש במקומות ציבוריים.

בנוסף למשיכה האסתטית שלה, זכוכית מציעה גמישות עיצובית מעולה. ניתן להשתמש בזכוכית לבד או בשילוב עם חומרים אחרים, והיא נראית יפה במסגרות עכשוויות ומסורתיות כאחד. למרות שאנשים רבים מניחים שזכוכית היא שבירה, היא למעשה חומר בנייה עמיד ביותר שאינו מתכלה לאורך זמן. הוא אינו רגיש לעובשים, חרקים או חלודה. אלו הם רק חלק מהיתרונות הרבים של שימוש בזכוכית למעקות הבית שלך.

מכיוון שזכוכית אינה מתנפצת לחתיכות חדות גדולות, היא בטוחה לשימוש במדרגות. זכוכית משמשת גם כמחסום בפני פגעי מזג האוויר. מכיוון שאין לו דקים, הוא מונע נפילות מסוכנות. כמו כן, מעקות זכוכית אינם נסדקים או משנים צבע עם גורמים חיצוניים. בעוד מעקות עץ ופלדה מאבדים את הברק שלהם לאחר מספר שנים, מעקות זכוכית נשארים זהים.

לאורך זמן

בהשוואה לעץ או חומרים אחרים, מעקות זכוכית אינם זקוקים לצביעה או צביעה רגילה כדי להישאר במצב טוב. הם גם לא הופכים לעובש או להירקב, שהן בעיות נפוצות עם חומרים אחרים. יתר על כן, הם אינם נסדקים או מתעוותים כאשר הם נחשפים למזג אוויר קשה. יתרונות אלו הופכים את מעקות הזכוכית לבחירה טובה עבור הבית שלך. לכן, התקנתם בביתכם בטוח תעניק לכם הנאה לכל החיים.

יתרה מכך, מעקות זכוכית משתלבים היטב עם כל עיצוב פנים, והם נראים טוב במיוחד עם סגנונות מינימליסטיים מודרניים. הם פותחים את החלל הפנימי ומאפשרים תאורה טבעית יותר, מה שגורם לצבעים לצוץ. בנוסף, מעקות זכוכית מכניסים יותר אור, כך שהם גורמים לבית שלכם להיראות חלק יותר מבחוץ. זה הופך את מעקות הזכוכית לבחירה המושלמת עבור בתים עם ילדים או חיות מחמד, מכיוון שהם יציבים במיוחד.

הם אמנם דורשים פחות תחזוקה מאשר מעקות עץ, אבל יש צורך לנקות אותם באופן קבוע. בנוסף לניקוי הרגיל, ניתן להשתמש בחומר ניקוי לזכוכית כדי לשמור על המעקות נוצצים. השתמש בחומר הניקוי על מטלית מיקרופייבר כדי לנקות את המעקות, וודא שהזכוכית נטולת פסים. כך תוכלו לשמור על מראה המעקות שלכם לאורך זמן רב.

בהשוואה למעקות עץ, זכוכית בטוחה הרבה יותר. בניגוד למעקות עץ, מעקות זכוכית עשויים מזכוכית מחוסמת, שחזקה פי ארבעה מזכוכית רגילה. מכיוון שאין להם פתחים או דקים, הם בטוחים עבור אנשים עם ילדים צעירים או קשישים. יתר על כן, לא תצטרכו לדאוג שהילדים שלכם יטפסו על מעקה הזכוכית מכיוון שהם לא יכולים לטפס עליו.

עלות תועלת

התחזוקה של מעקה זכוכית נמוכה בהרבה ממעקה מעץ. בנוסף להיותם עמידים, גם מעקות זכוכית קלים לניקוי. בדרך כלל, מעקות זכוכית דורשים רק שימוש במים וסבון לניקוי. הזכוכית גם מחוסמת כך שהיא לא יכולה להתעקם או להיסדק. זה הופך אותם לאידיאליים עבור בתים עם ילדים או חיות מחמד, שכן ניתן לנקות אותם בקלות מבלי לסכן את בטיחות הילדים.

מעקות זכוכית מציעים נוף ללא הפרעה וניתן להשתמש בהם עבור גרם מדרגות פנימי או חיצוני. מכיוון שהם עשויים מזכוכית, הם קלים להפליא וניתן להתקין אותם בקלות רבה. מעקות זכוכית הם גם בחירה מצוינת עבור בתים עם עיצוב מודרני, שכן הם נראים נהדר בשילוב עם נירוסטה או תערובת של חומרים. זה שומר על העיצוב הכללי של המדרגות או המעקה פשוט ונקי, והזכוכית מצוינת עבור חללים צרים או תוכניות קומה פתוחות.

אמנם מעקות זכוכית אינם פרויקט עשה זאת בעצמך, אך כדאי לקחת בחשבון את עלות ההתקנה בעצמך. תזדקק לחומרה מיוחדת ולידע של מערכות המעקה השונות, ואלה עלולות להיות יקרות. אם אין לך את הניסיון הדרוש, איש מקצוע יכול לטפל במשימה זו עבורך תמורת שבריר מהעלות. לאחר שתסיימו את הפרויקט שלכם, תישארו עם מעקה זכוכית יפהפה המתאים בצורה מושלמת לבית שלכם.

מערכת מעקה זכוכית יכולה להיות ממוסגרת או ללא מסגרת. לכל אפשרות יש את היתרונות והחסרונות שלה, כאשר הראשונה מציעה מראה עכשווי יותר ובטיחות משופרת. מעקות זכוכית ממוסגרים פופולריים יותר מכיוון שהם מוסיפים מראה מודרני ומשפרים את הבטיחות. עם זאת, העלות מעט גבוהה יותר בהשוואה לחסרי מסגרת, אך הערעור האסתטי שווה את זה. ללא קשר לבחירה, התוצאה הסופית תהיה תוספת יפה לבית או למשרד.

מגוון

אם אתם מחפשים מעקה פשוט אך מסוגנן לבית, שקול מעקה זכוכית רב-תכליתי. זכוכית לא תחליד או תכלה והיא חזקה ועמידה. אם אתה מודאג לגבי בטיחות המשפחה שלך, מעקה זכוכית יכול להיות הפתרון. מעקות Tough As Glass עשויים מזכוכית בטיחות מוקשחת דרגה A. מעקות אלו נועדו לעמוד בפני קשיי מזג האוויר וחיי המשפחה האוסטרליים. בין אם אתה מתקין אחד עבור שביל לצד הבריכה או מרפסת, מעקה זכוכית הוא דרך מסוגננת להוסיף אלמנט עיצובי מדהים לבית שלך.

ניתן לייצר מעקות זכוכית מזכוכית מחוסמת או למינציה, המספקת את החוזק והגמישות הדרושים למעקה יפה אך פרקטי.
חלק מהאפשרויות כוללות את InvisiRail ועוד מגוון רחב של מוצרי מעקה זכוכית אחרים. לרמת הבטיחות הגבוהה ביותר,
בחרו ב-InvisiRail, העשויה מלוחות זכוכית בעובי 10 מילימטר.
לוחות הזכוכית של InvisiRail עשויים לעמוד בתקני בטיחות מחמירים ונבנים כך שיתאימו לחוקי הבנייה ולדרישות הבנייה המקומיות.

בעת עיצוב הבית, האור הוא בראש סדר העדיפויות. מערכת מעקה זכוכית מציעה מראה מלוטש ומודרני ומשלימה מגוון סגנונות אסתטיים. ניתן לבחור בין מעקות זכוכית מעוגלים, צורות מופשטות ועוד. האפשרויות אינסופיות! הם גורמים לכל חלל להיראות מחובר ומרווח יותר. האור יזרח באופן טבעי ויגרום לחדר להיראות קל וגדול יותר. לכן, אם אתם מחפשים מעקה שיוסיף אלגנטיות ותחכום לביתכם, זכוכית היא הפתרון המושלם.