מלכודת יכולה להיות כלי שימושי לתפיסת עכברים בבית. אתה יכול להשתמש בפולט קולי כדי למשוך עכברים למלכודת שלך. אתה יכול גם למקם מלכודת ליד מכסה עילי או מסלול. עם זאת, הקפד לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולהימנע מטעויות נפוצות בעת הצבת מלכודות עכברים. להלן טיפים להצבת מלכודת עכברים יעילה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מלכודות עכברים ופולטות קוליות.

מלכודות עכברים

הנח מלכודות עכברים ליד קירות ותקרות. עכברים ינועו לאורך קירות ותקרות ולעיתים רחוקות יוצאים מחוץ לאזורים אלה. מסיבה זו יש להציב מלכודות באזורים נסתרים. אזורים נסתרים יפיקו תוצאות טובות יותר מאשר אזורים פתוחים. הנה כמה טעויות שכדאי להימנע מהן בעת ​​הצבת מלכודות עכברים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לתפוס עכברים ביעילות ולמנוע נגיעות עתידיות. יש להימנע מטעויות בעת הצבת מלכודות עכברים בשטחים פתוחים.

זכרו תמיד שעכברים יכולים להריח ריחות אנושיים וסביר להניח שהם ימנעו ממלכודות עכברים עם כמויות גדולות של פיתיון. אם עכברים מזהים את הריח שלך, הם עשויים לנסות לתפוס את הפיתיון ולהימנע מלדרוך על המלכודת. הקפידו ללבוש כפפות בעת טיפול במלכודות עכברים ובפיתיון. עכברים לא אוהבים גבינה, אבל הם אוהבים חמאת בוטנים או זרעים. כדי להימנע מכך, הניחו רק כמות קטנה של פיתיון על המלכודת. בדרך זו, העכבר יצטרך לדרוך על הפיתיון כדי להפעיל את המלכודת.

עכברים אוהבים חללים קרירים וחשוכים. אם אתה משתמש במלכודות עכברים במקומות האלה, סביר להניח שתתפס כמה עכברים אבל אולי תהיה לך בעיה גדולה יותר ממה שחשבת במקור. עכברים יכולים ללמוד במהירות להימנע מהמלכודות, ואתה עלול להיתקל בתחושת ביטחון מזויפת. בכל מקרה, עכברים לא הולכים לשום מקום בקרוב. מלכודת המונחת באזורים אלה צריכה להיפטר במהירות ובצורה נכונה.

הציבו מלכודות ליד מסלולי הפעילות

כאשר תופסים עכברים, חיוני להציב מלכודות ליד האזור שאליו הם צפויים להיכנס. הסיבה לכך היא שעכברים לא מרחיקים להגיע למקורות מזון או לקנים. לכן, הצבת מלכודות בקרבת אזורים אלו תגדיל את הסיכוי לתפוס אותן. אזורים אלה כוללים קצוות של קירות ולוחות עוקפות. הניחו אותם במקום בו יש להם נטייה לקנן או היכן שהם יכולים לשפשף את עצמם. הקפד לא להציב מלכודות מעל אזורי עיבוד מזון. שימוש במלכודות הצמד הוא יעיל ביותר ויש להשתמש בו במספרים גדולים. הניחו סטים כפולים לבטיחות נוספת.

אם אתם חושדים שעכברים חיו באזור מסוים, חפשו סימנים שמנוניים על קירות ובסיסים. חפשו את סימני הכתם האלה על הקירות והלוחות, שהם המסלולים שבהם משתמשים עכברים כדי למצוא מזון. באופן דומה, קירות החדרים שבהם הם שפשפו את עצמם עשויים להיות מכוסים בסימני כתמים שמנוניים. בעזרת אורות שחורים, בדוק אם יש סימני שומן וקולות של רטט לאורך השבילים הללו.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הנח מלכודות ליד מסלול פעילות ידוע, כגון כניסה לחיות מחמד או החצר האחורית. הציבו מלכודות בקרבת אזורים אלה מכיוון שהסבירות הגבוהה ביותר היא שייתפוסו. אם אתה מודאג מחולדות או עכברים שיילכדו בלוח דבק, הנח מלכודות נוספות באותו אזור ליד המסלולים שבהם מבלים עכברים. עם זאת, שימו לב כי לוחות דבק עלולים לאבד מיעילותם לאורך זמן אם ייחשפו ללחות.

הנח מלכודות ליד הכיסוי העליון

כאשר אתם מניחים מלכודות עכברים בביתכם, הקפידו למקם אותם ליד כיסוי עילי. רוב העכברים לא יסעו רחוק מהמזון וממקומות הקינון שלהם. על ידי הצבת המלכודת שלך ליד האזור שבו העכברים צפויים להיות פעילים, יהיה לך קל יותר לתפוס ולשחרר אותם. לאחר שתפסתם עכבר, הקפידו להחליף את הפיתיון באופן קבוע או להניח אחד טרי.

בעת הצבת מלכודות, הנח אותן בקרבת אזורים עם כיסוי מעל וליד מקומות מבודדים. אזורים אלה הם המקום שבו חולדות ועכברים נוטים ללכת. הנח אותם במקומות שבהם ראית צואה וסימנים אחרים של עכברים. אם אתה מבחין בנזק או צואה כלשהי, הנח מלכודת בזווית לאורך הקיר, לא ממש מול לוח הבסיס. הניחו את המלכודות קרוב ללשלשת, מכיוון שהמכרסמים אוהבים לאכול ליד קירות.

תכונה נהדרת נוספת של מלכודות עכברים היא שהן לא עושות בלגן. חלקם אפילו כוללים חלון, כך שתוכל לראות אם עכבר נתפס. וכן, לרבים יש מכסים על צירים, כך שתוכל לשחרר את העכבר במקום אחר לאחר שהוא נלכד. מלכודות TIN CAT(r) הן דקות, רב-תכליות, וניתן להשתמש בהן בבית ובחוץ. הם גם עמידים ויכולים להתאים מתחת לתקרות נפולות ולרהיטים.

הציבו מלכודות פיתיון ליד מסלולי הפעילות

הצבת מלכודות עם פיתיון ליד אזורים עתירי תנועה היא דרך מצוינת לתפוס עכברים ומכרסמים אחרים. יצורים אלה מתרבים במהירות ומשאירים אחריהם ריח מוכר. באופן אידיאלי, עליך למקם מלכודות כל 18 אינץ' עד שלושה אינצ'ים לאורך המסלול, היכן שהעכברים צפויים להיות פעילים. הנח את המלכודות ליד הכניסה של המבנה, כך שביל העכבר ירוץ לתוך תחנת הפיתיון.

לחלופין, הצב מלכודות הצמד לאורך המסלול של העכבר, מונחות על קיר. עכברים מעדיפים ללכת על מסלול הנחיתה מול קיר מאשר להילכד. בעת הגדרת מלכודות הצמד, השתמש בשטח גדול מספיק כדי לתפוס את העכבר, ולאחר מכן משוך את הידית עד הסוף. המלכודת נסגרת כאשר העכבר מנסה להסיר את הפיתיון.

פעילות עכברים נוטה להתרחש באזורים עם כיסוי. הם בדרך כלל נוסעים לאורך קירות, משתמשים בזפם כדי לנווט. אם אין להם איפה להסתתר, הם יבקרו בחומה כדי לחקור. הנח מלכודות עם פיתיון ליד אזורים שבהם עכברים מוצאים כיסוי מהשמש או הרוח. לדוגמה, המלכודות מתחת לתנור עשויות להיות ממוקמות במקום שבו עכברים לא יכולים להימלט בקלות. אם העכבר לא זז הרבה, המלכודת תהיה יעילה.

אם עכבר נמצא באזור שבו אוכל בשפע והעכברים חיים קרוב למסלול, יש להציב תחנות פיתיון בקרבת מקומות אלו. אלה כוללים לוחות בסיס, פינות של ארונות, מתחת לכיריים ומאחורי המקרר. הנח אותם באזורים שבהם עכברים נוטים לעשות קקי. אם לא תופסים עכבר תוך יומיים, העבר את המלכודת למקום אחר.

הציבו מלכודות חיות ליד מסלולי הפעילות

אם אתה מודאג לגבי עכברים, הצבת מלכודות חיות בקרבת האזורים שבהם העכברים הכי פעילים יכולה לעזור לך לתפוס אותם. עכברים אינם נוסעים רחוק מהקנים וממקורות המזון שלהם, כך שתוכלו להציב את המלכודות שלכם ליד האזורים שבהם הם פעילים ביותר. אבל כדאי להקפיד לרוקן את המלכודות באופן קבוע כדי להימנע מללכוד את העכברים. כמו כן, אם תציבו מלכודות ליד הקירות, הם לא יוכלו לקפוץ מעליהם.

אתה יכול גם לבדוק מסלולים של פעילות עכברים על ידי התבוננות בלשלשת. עכברים מטיילים עם גופם על קירות, וזו הסיבה שאתה יכול למצוא לעתים קרובות סימני כתמים לאורך המסלולים שלהם. זה עשוי להיות מועיל גם לפזר אבקת טלק על האזורים שבהם אתה יכול לראות את העקבות. אבקה זו תעזור לך לאתר היכן היו עכברים. אם אינכם מצליחים לאתר את העכברים, תוכלו גם להשתמש באבקת טלק כדי למצוא את המסלולים שלהם.

כדי לתפוס עכברים

עליך למקם מלכודות הצמד על הקירות היכן שהם הכי פעילים. כדאי למקם את המלכודות הללו ליד משטחי קירות לכל אורך הבית, כשצד מנהרת הכניסה הקרוב ביותר לקיר. עכברים יעלו על הקירות האלה כדי לחקור את הפיתיון ויילכדו במנגנון דמוי הנדנדה של המלכודת. הנח מלכודות הצמד ליד פתחים, ליד קווי שירות ולאורך קירות היקפיים פנימיים.