אם איבדת את מפתחות המכונית שלך, ייתכן שאתה תוהה כיצד לבצע שחזור מפתחות לרכב. הדבר הראשון שאתה צריך הוא מפתח עובד. החלפת צילינדר על מפתח משדר עשויה להיות יקרה יותר ממפתח רגיל, וקשה לעשות זאת לבד. אבל זה לא בלתי אפשרי.

שחזור מפתח לרכב כרוך בהחלפת צילינדר

מפתח שאינו תקין ניתן לשחזר על ידי החלפת צילינדר ההצתה. לשם כך, עליך להסיר את כיסויי לוח המחוונים ולגשת לבית ההצתה. לאחר מכן, אתר את הסיכה המחזיקה את הגליל במקומו. אם זה במצב אביזר, זה צריך להיות דחוס. ודא שהפין מחזיק את הצילינדר במקומו, אחרת לא תוכל לחלץ את המפתח.

במקרים רבים, הכוסות והגליל עלולים להיות מגושמים. כדי לתקן בעיה זו, אתה יכול להשתמש בחומר סיכה חודר. אפשר להשתמש בקשית מקופסת שימורים ולהכניס את חומר הסיכה לתוך הכוסות. אם זה לא עובד, כדאי לקרוא למנעולן מקצועי.

שימוש בפטיש כדי לפגוע בצילינדר ההצתה

יכול לעזור להזיז אותו למצב האביזר. שימוש בשימון יכול גם לגרום לצילינדר להסתובב בצורה חלקה יותר. עם זאת, חשוב לציין כי צילינדרי הצתה פגומים עלולים להקשות על החלפת מצת המפתח. צילינדרים פגומים אלה עשויים להשפיע גם על בית ההצתה או על לוחות כיסוי גלגל ההגה.

כאשר אתה מאבד את מפתח הרכב שלך, חשוב לפעול במהירות. אם אפשר, נסה למצוא אחד אחר. אם המפתח המקורי אבד או נגנב, מנעולן יוכל לבצע שכפול מפתח מצילינדר ההצתה באמצעות סקופ. מנעולן ישתמש בכלי זה כדי לנתח את צילינדר המנעול וליצור מפתח שקרוב לזה המקורי. עם זאת, במקרים מסוימים מפתח חלופי לא יעבוד.

בנוסף להחלפת צילינדר ההצתה, מנעולן יכול להחליף גם את מתג ההתנעה. זה חיוני לדעת את הדגם המדויק של הרכב שלך לפני שתעשה זאת, כי צילינדר נעילת מתג ההצתה לא יפעל בכל הרכבים. כדי למנוע זאת, ודא שאתה יודע את היצרן ומספר ה-VIN של המכונית לתיקון.

זה דורש מפתח עובד

כאשר המפתח שלך נשבר, עליך לפעול מהר. יש לך כחמש שניות להוציא את המפתח מההצתה ולהכניס את המפתח החדש והעובד. לאחר שהכנסת את המפתח החדש, סובב את המפתח עד שתראה את האלקטרוניקה נדלקת. אם המפתח כולל שלט מובנה, נסה להחליף את הסוללה.

אם המפתח שלך מסובך מדי להחלפה, אתה יכול לבדוק עם יצרן המכונית שלך. במקרים מסוימים, החלפת המפתח שלך יכולה להיות מכוסה על ידי האחריות שלך. הסוכנות שלך עשויה גם לספק לך הנחה אם אתה בתוך תקופת האחריות. אחרת, תצטרך להזמין מנעולן שמתמחה בשחזור מפתחות לרכב.

סוגים מסוימים של מפתחות דורשים ציוד מיוחד לתכנות, כגון מפתחות חתוכים בלייזר. מפתח שבב חלופי סטנדרטי עולה כ-160 דולר. במקרים מסוימים, ייתכן שתזדקק ליותר ממפתח אחד כדי להחזיר את המכונית שלך לעבודה. כדי להימנע מרכישת מפתח חדש, נסו למצוא מפתח רזרבי שעובד ומתוכנת.
שחזור מפתח לרכב

זה עולה יותר להחליף מפתח משדר

אם אתה צריך להחליף את מפתחות הרכב ברכב שלך, חשוב לדעת איזה סוג יש לך. לרכבים מסוימים יש מפתחות משדר, בעוד שלאחרים יש מפתחות סטנדרטיים לרכב. בהתאם לדגם המכונית, החלפת מפתח רכב בסיסי יכול לעלות 50 דולר או יותר.

מפתחות המשדר לרכב משתמשים בשבב בתוך המפתח, שקובע אם המכונית תתניע או לא. עלות החלפת מפתח משדר יכולה לעלות עד 250$, בעוד שמפתח בסיסי יכול לעלות בין 50$ ל-110$. לא תמיד קל להחליף שלבי מפתחות. אתה יכול לרכוש תחליפים בסוכנות רכב, אבל מנעולנים יכולים לעשות זאת בפחות ממחצית המחיר הזה.

שכפול מפתח לרכב אינו קשה כמו שזה נראה. קל מאוד לשכפל את המפתחות הבסיסיים. עם זאת, רוב הסוכנויות מקבלים רק שלבי מפתחות ומפתחות משדר. עלות החלפת מפתח בסיסי תלויה במורכבות המפתח ובתכנות.

מפתחות חכמים, הידועים גם בשם הצתה ללא מפתח, הם אפשרות קלה יותר לנהגים שאינם רוצים להשתמש במפתח. בכלי רכב מסוימים, אפילו אין צורך במפתח. במקום זאת, מפתח חכם, המכונה גם מפתח חכם, מפעיל את הרכב עם אות אלחוטי. ניתן להשאיר אותו בכיס בזמן השימוש או להציב אותו בתא מיוחד על לוח המחוונים. עם זאת, זה יכול לעלות למעלה מ-$500 אם אתה צריך להחליף את כל המפתחות במכונית עם כניסה ללא מפתח.