אם מעולם לא התקנת מנעול, ישנם מספר שלבים חשובים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בהתקנה. השלבים האלה יעזרו לך להבטיח שתתקין מנעול בריח או מפתח צילינדר בצורה נכונה. ראשית, עליך למדוד את הדלת כדי לקבוע את גודל המנעול המתאים. ברגע שאתה יודע את הגודל, אתה יכול לקדוח חור באמצעות מסור חורים וסיכה בגודל אינץ' אחד.

התקנת מנעול בריח

אם אתם מחפשים להתקין מנעול בריח בדלת שלכם, כדאי שתדעו כיצד להתקין אותו נכון. השלב הראשון בתהליך ההתקנה הוא הכנת הדלת. ודא שהוא יבש לחלוטין ומיושר עם חורי ההרכבה. לאחר מכן, עליך לחבר את מנעול הבריח באמצעות ברגים. לפני התקנת מנעול הבריח, עליך לסמן את מיקום לוחית הפגיעה באמצעות שפתון או צבע.

לוחות החזית של מנעול Deadbolt צריכות להיות בצורה מלבנית. עיצוב זה יקל על ההתקנה בדלתות עץ והוא חזק יותר מאשר עגולות. עיצובים עגולים קשים יותר להתקנה ועלולים לגרום לבעיות במהלך הגדרת המנעול. בנוסף, לוח הפנים עלול להינזק במהלך תהליך ההתקנה.

ניתן גם להתקין מנעול בריח באמצעות תפס על עמוד שער. בשביל זה אתה צריך עמוד שער בעובי של ארבעה עד חמישה סנטימטרים ועובי של שני סנטימטרים. ניתן להתקין מנעול בריח בצד הקדמי או האחורי של עמוד גדר.

מנעול בריח הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את אבטחת הבית שלך. זה הרבה יותר בטוח מאשר בריח ידית דלת וקשה יותר לבחור אותו בכוח גס. אמנם זה נכון שצריך להצטייד בכלים בסיסיים וערכת איסוף מנעולים כדי להתקין אותו כראוי, אבל אתה יכול גם להיעזר בשירות מנעולן כדי לטפל בתהליך.

התקנת מנעול Deadbolt היא פרויקט עשה זאת בעצמך קל אם יש לך סט טוב של כלים וסבלנות. אם אתה חדש במנעולים, הפרויקט הזה יכול להיות קצת מסובך ודורש רמת דיוק גבוהה. יהיה עליך למדוד בזהירות את החורים ולמקם את המנעול במיקום הנכון על הדלת. הקפד להשתמש במסור חורים בגודל הנכון לפני קידוח החורים.

התקנת מנעול צילינדר מפתח

אם אתה מחליף את המנעול בדלת שלך, תחילה עליך להתקין את הצילינדר החדש. כדי לעשות זאת, תצטרך לחתוך חור בקצה הדלת. לאחר מכן, השתמש באיזמל בגודל 1 אינץ' כדי ליצור שקע בעומק 1/8 אינץ'. לאחר יצירת השקע, אתה יכול להתקין את לוח הפנים.

הצילינדרים נמצאים בתוך המנעול במשך שנים. כדי לוודא שהם במצב מושלם, ניתן להשתמש בספריי מנעולים כדי למנוע מהם להחליד. לאחר מכן, הפוך את הצילינדר החדש למנשא והברג אותו בחזרה למנעול. הקפד להתקין מחדש את הבורג הראשי במנעול כדי שהצילינדר יהיה מאובטח ולא ייפול מהמנעול.

לפני שתתחיל בתהליך, וודא שאתה מודד את עובי הדלת שבה אתה משתמש במנעול. אם הדלת עבה מאוד, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במרווחים. כמו כן, יש לוודא שהדלת אינה דקה מדי כדי שהצילינדרים יתאימו כראוי. ודא שיש לך את כל הכלים הדרושים. כמו כן, עליך להיות מודע לכך שהצילינדרים יכולים להשתנות במידה ניכרת בין יצרנים וקווי מוצרים שונים. אם יש לך שאלות, עליך לעיין בתיעוד המקוון של היצרן.

לאחר מדידת החור למפתח, ניתן להבריג את הצילינדר החדש על הקיים. כדאי גם לבדוק את ההברגה המטרית על הברגים ולבדוק את אורך הברגים. בדרך כלל, אורך הבורג צריך להיות שווה לפחות למרחק בין מרכז החור המעוצב למרכז לוחית הנעילה.

התקנת מנעול חכם

מנעול חכם הוא מנעול חכם לדלת שניתן להתקין בבית על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים. ראשית, תצטרך להסיר את הבריח הישן שלך. בעזרת מברג או מקדחה, הסר את הבריח הישן מהדלת. לאחר הסרת המנעול הישן, התקן את המנעול החכם החדש על ידי הברגתו למקום החדש וחיבור המגנים החדשים. לאחר מכן, חבר את המנעול החכם לרשת ה-Wi-Fi הביתית שלך. זה יאפשר לך לשלוט בנעילה מהטלפון החכם או הטאבלט שלך.

מנעולים חכמים מחוברים ל-Wi-Fi או בלוטות' וניתנים לשליטה באמצעות אפליקציית סמארטפון. כמה מנעולים חכמים דורשים ממך לשנות את מערכת הנעילה שלך, בעוד שאחרים עשויים לדרוש רק כמה הגדרות כדי להתחיל. כמה מנעולים חכמים משתלבים גם עם מכשירי בית חכמים אחרים, כמו אורות ותרמוסטטים. לדוגמה, אתה יכול להגדיר את המנעול החכם שלך כדי להפעיל את האורות החכמות שלך בכל פעם שאתה פותח את הדלת. אתה אפילו יכול לתכנת את המנעול החכם שלך לנעול אוטומטית את הדלת ברגע שהסמארטפון שלך מגיע אל מחוץ למסגרת הבית שלך.

התקנת מנעול חכם יכולה לשפר מאוד את האבטחה והנוחות של הבית. ניתן לשלוט בנעילה באמצעות המחשב, הסמארטפון או העוזר הווירטואלי, כגון Google Assistant או Amazon Alexa. זה גם חוסך ממך את הצורך לסחוב מפתח כדי לפתוח את הדלת. זה יכול להיות גם נשלט על ידי השכנים או אנשי המקצוע שלך באמצעות אפליקציה. חשוב לציין כי התקנת מנעול חכם אינה קשה ולא תעלה לכם הון תועפות.

אם אתם שוקלים להתקין מנעול חכם בבית, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים. קודם כל, עליך לשקול את צרכי האבטחה שלך. אתה רוצה להבטיח שהבית שלך בטוח ומאובטח מפני פולשים.

מדידה של מנעול

מרכיב מרכזי בהתקנת מנעולים הוא לקיחת מידות נכונות. יש לקחת מספר מדידות להתאמה נכונה. לדוגמה, כדאי להכיר את הסט האחורי של מנעול, שהוא המרחק ממרכז חור המנעול לקצה הדלת. חשוב גם לדעת את מרכז הידית או חור המנעול.

אורך הפורנד הוא גם חלק חשוב למדידה בעת התקנת מנעול. אורך הפורנד הוא הרוחב והאורך של חלק המתכת הבולט מהדלת. בנוסף, יש למדוד את עובי הפורנד. לאחר קביעת מידות אלו, תוכל להתחיל בהתקנת המנעול.

מנעולי פתח מגיעים בגדלים שונים, ולכן חיוני למדוד את המנעול לפני התקנתו. למרבה המזל, קל למדוד מנעולי שקע. אם הדלת שלכם כבר קדחה, אתם לא חייבים לדייק, אבל אם אתם מחליפים מנעול שקע קיים, תצטרכו לדייק בצורה קיצונית. המשמעות היא השוואה בין מידות המנעול החדש למידות הישן.

לאחר שהקפדתם לבדוק את המידות, תוכלו להתחיל בקידוח. לקיחת מדידות נכונות היא חיונית כי אם לא, אתה עלול בסופו של דבר עם מנעול לא מיושר. גרוע מכך, אתה עלול להסתיים עם דלת שנתקעת סגורה או אפילו ננעלת בצד הלא נכון.
כיצד להתקין מנעולים בבית

בחירת המנעול הנכון

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מנעולי דלתות לבית.
גורמים אלה כוללים מחיר, קלות התקנה ורמת אבטחה. מנעולים יקרים יותר מספקים בדרך כלל אבטחה רבה יותר, כך שהם בדרך כלל שווים את הכסף הנוסף. אם יש לכם בית עם מבקרים רבים, כדאי לבחור בדרגת מנעול גבוהה יותר.

מנעולים הנמכרים בחנויות לחומרי בניין מדורגים לפי תקני ANSI או BHMA. מנעולים דרגה 1 הם הכי פחות מועדים להישבר, בעוד מנעולים דרגה שלוש הם העמידים ביותר. אתה יכול ללמוד על כל כיתה על ידי ביקור באתר BHMA. חפש תכונות שימנעו התגברות קלה על מנעול, כגון ברגים ארוכים במיוחד ואפשרויות חיזוק.