כאשר איבדתם את המפתחות או ננעלתם מחוץ לבית, יש צורך לקרוא למנעולן.
אם אתם ממהרים וזקוקים לשירות מהיר, אז אנו מציעים לכם לחפש מנעולן מקוון המתמחה במענה באותו יום.

אם אתה רוצה לוודא שהמנעולן שבחרת הוא בעל מוניטין, אז עדיף לחקור ביקורות מלקוחות אחרים.

זה הכרחי כאשר אתה צריך מנעולן אם איבדת את המפתחות שלך ואתה לא יכול למצוא אותם, או כאשר המנעולים תקועים ולא ניתן לפתוח.

אם אתה ננעל מחוץ לבית או לעסק שלך, מנעולן יכול לספק לך את הציוד הדרוש כדי להיכנס חזרה. אחד הכלים הללו הוא כלי פתיחה אשר יפתח את המנעול מבלי לפגוע בו בשום צורה.

כאשר אתה צריך להזמין מנעולן, יש כמה דברים שתרצה לקחת בחשבון.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות תמיד הוא לנסות לברר אם הדלת נעולה או לא. האם מישהו נעל את הדלת או לא יכול לקבוע אם אתה צריך להזמין מנעולן או לא. אם זה נראה כאילו הדלת פשוט תקועה, אז יש סיכוי טוב שאולי תוכל לתקן את זה בעצמך. אם זה לא עובד, התקשר לחברת המנעולן הקרובה שלך ובקש ממנה לבוא לראות מה הם חושבים על המצב.

רוב האנשים לא יודעים מתי עליהם להזמין מנעולן. זה בדרך כלל הכרחי אם אתה צריך להחליף את המנעולים בבית או במשרד שלך, לחתוך מפתחות בגלל שאיבדת אותם, או אם אתה ננעל מחוץ לרכב ואין לך מפתח רזרבי.

זה תמיד רעיון טוב למצוא מנעולן בעל מוניטין בעיר שלך לפני שאתה צריך אחד כזה – לכל מקרה. כי מצב חירום כמו נעילה מחוץ לרכב יכול לקרות בכל רגע ויהיה קשה יותר למישהו למצוא מנעולן טוב ב-3 לפנות בוקר מאשר במהלך היום כשרוב העסקים פתוחים.

אם אתם צריכים תיקון או התקנה של מנעול

השלב הראשון הוא לבדוק האם ניתן להוציא את המפתח ויש גישה לחור המנעול. אם זה לא המקרה, זה אומר שיש לך מערכת בריח. במקרה זה, בנוסף למפתחות הבית שלך, ייתכן שיהיה צורך באחד מאלה:

– מפתח ריק: זה יהיה הכרחי אם לבית שלך אין ידית או ידית לדלת.

– Lockpick Set: סט Lockpick יאפשר לך לעקוף את רוב המנעולים במעט קושי.

אם שניהם אינם זמינים, אז הגיע הזמן לעזרה ממנעולן מקצועי שיש לו דרכים רבות של גישה וכלי חומרה העומדים לרשותם כגון מכונת מקדחה או טריזים לדלתות. הם גם יישאו מלאי של מנעולים חדשים

מנעולנים הם חלק הכרחי בתחזוקת הבית. כאשר אתה צריך להזמין מנעולן בעיר, אתה יכול להסתמך על משאבים מקומיים כמו Yelp ו-Angie's List.

הדרך הטובה ביותר לברר אם אתה צריך מנעולן היא לבדוק שבדלתות שלך יש חומרי פלדה או פליז. מתכות אלו נוטות להחליד, מה שאומר שהן יצטרכו ניקוי והברקה קבועים. אם אין לך חומרת מתכת בכלל, אז לא סביר שתזדקק לשירות זה יותר מפעם אחת בכמה שנים.

מנעולן הוא אדם בעל רישיון, רשום והכשרה בהתקנה, תיקון ופתיחת מנעולים

במקרים רבים יש צורך להזמין מנעולן. זה עלול להתרחש כאשר אדם נעל את עצמו מחוץ למכונית או לביתו. זה עלול לקרות גם אם הם איבדו את המפתחות שלהם או אם הם חושדים שמישהו פרץ לביתם.

כאשר יש צורך להזמין מנעולן חירום, הצעד הראשון הוא להבין את סוג המנעול והמפתח בו משתמשת הדלת. למרבה הצער, ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של מנעולים ומפתחות שאדם לא יכול לזהות אותם על ידי התבוננות בהם בעצמו. הם יצטרכו לפתוח את הדלת ולבדוק את המנעול המדובר לפני שיוכלו באמת לדעת מה צריך להחליף או לתקן.

השלב הבא הוא הזמנת ספק שירותי מנעולן חירום באזורך שיוכל לבוא להחליף את המפתחות השבורים שלך או לתקן את המנעול שלך